22 augustus 2014

22 augustus 2014 - Mont Tremblant, Canada

Vandaag hebben we lekker even uit geslapen en om 09.00 uur ontbeten in het dorp Mount Tremblant . Daarna zijn we weer de berg op geweest om van het uitzicht te genieten . We konden kosteloos naar boven met de gondel lift . Na een ruime tijd boven vertoeft te hebben zijn we terug gegaan naar beneden om lekker te gaan zwemmen in het meer vlakbij het hotel . Daar een paar uur geweest te zijn ben ik met Rob terug gegaan naar het hotel om nog even rustig bij het hotel te zitten lezen en rob nog bij het zwembad te zonnen , het is een fantastisch hotel in een ski oord . rob vond nog steeds maar raar met al die ski pistes dat er geen sneeuw lag , toen zij Rob : een ski gebied zonder sneeuw is als een zwembad zonder water . Dus een rustig dagje vandaag . Morgen gaan we richting onze laatste bestemming van onze rond reis Quebec .

1. Edwin van Norden:
    24 augustus 2014
    Het is wel super wat jullie allemaal doen, hopelijk de volgende keer kunnen we dit ook meemaken. Genieten hoor.
  2. Irma:
    24 augustus 2014
    Hoi Erik. Ik zit weer in je reisverhalen te 'snuffelen', hoor. Leuk om alles een keer door te lezen. Nog een fijne laatste paar dagen en een goede vlucht gewenst alvast voor terug. Groetjes Irma
  3. Jos Dominicus.:
    24 augustus 2014
    Staan jullie altijd s'middags op. Dat is zonde van de tijd. Uitrusten moet je maar doen als je thuis bent. Nog veel plezier en een goede terug reis. Gr. Henny en Jos.
  4. Mies Klamer:
    25 augustus 2014
    Geniet van je laatste vakantiedagen.
    Poes zal blij zijn als je er weer bent, ik trouwens ook.

Groetjes, Mies