25 augustus 2014

7 september 2014 - 's-Hertogenbosch, Nederland

Hoi allemaal , hierbij mijn laatste reisdag verslag .

vandaag van onze terug reis , de vakantie in canada zit er bijna op , alleen nog een rit van Quebec naar Motreal toe ook waar onze super reis begon een rit van ongeveer 300 km . We zijn rond 09.00 uur vertrokken in Quebec na een goed en stevig ontbijt in het hotel . Rond 13.00 uur kwamen we aan bij het vliegveld , dus auto eerst inleveren en dan gaan inchecken , we waren goed optijd want onze vlucht ging pas om 19.00 uur canadese tijd . we hebben op het vliegveld rustig nog wat gegeten en gewacht tot we aanboord konden . dag canada en geweldige land . Na ongeveer 7 uur vliegen landen we op schiphol , regen en kou 12 graden verwelkomde ons . we vertokken met 30 graden . mijn ouders stonden al te wachten het was namelijk ook al 26 augustus geworden , meteen mijn vader gefeliciteerd hij was jarig die dag ,en vroeg opgestaan om ons te komen ophalen .Lieve ouders heb ik toch , die altijd klaar staan voor je .Tevens ook afscheid genomen van Joke en Nic , want Rob reed met mij mee omdat hij zijn auto bij had neer gezet . bij thuis komst een koffie met z'n alle gedronken en de kadootjes gegeven aan mijn vader , soeveniers van de WMK motreal . Daarna is Rob naar huis gegaan , ik heb alles opgeruimt de was gedaan en nog naar de verjaardag van mijn vader geweest rond 21.00 uur ben ik maar naar bed gegaan om bij tekomen van de terug reis .

ik wil iedereen bedanken die op deze reisverhalen gereageerd hebben ik vond dat tof . Tevens wil ik mijn sponsers nogmaals bedanken voor het mede mogelijk maken van deze reis .

1. Irma:
    7 september 2014
    Nou, ondertussen hebben we samen al weer wat kilometers gezwommen, maar toch leuk om nog even je laatste verslag te lezen! En voor volgende week: Veel succes in Den Bosch.