21 augustus 2014

21 augustus 2014 - Mont Tremblant, Canada

Vanochtend betijds weer ontbeten , koffers weer ingepakt en in de auto gedaan , toen zijn we naar de het parlement gebouw van Ottawa gegaan voor de wisseling van de wacht , we waren vroeg zodat we goede plaatsen hadden om alles te bekijken . Het was een goed geregisseerde show naar Britse traditie , rode pakken en grote beren mutsen , halve wegen de show mochten we op de eerst rij van de genodigde stoelen gaan zitten , dus ere loge . In de middag zijn we aangekomen bij Mount Tremblant . Een ski oord voor Montréal , we zijn naar boven gegaan met de cabine lift  , Rob vond het maar raar omdat er geen sneeuw lag . Wat een uitzicht boven op deze berg . Weer veel foto's gemaakt . Terug gegaan naar beneden en terug gelopen naar het hotel door het stadje , en we kregen het gevoel dat we in de main steet liepen van Disney land Parijs . Het weer was goed , tegen de avond begon het wat te regenen . Dit was weer een top dag .

1. Imke Vos:
    22 augustus 2014
    Hee Erik,

wat een mooie foto's! Zo te zien en te lezen geniet je erg van deze mooie reis. Leuk om te lezen. Veel plezier nog daar!
    Grtz Imke
  2. Jos Dominicus.:
    22 augustus 2014
    Ik wordt er gewoon jaloers van. Gr. Jos.